A Review Of لمینت

Wiki Article

در واقع ما جراحی آتروماتیک و بدون آسیب در جراحی ایمپلنت با لیزر خواهیم داشت.

جنس ایمپلنت دندان یکی دیگر از عوامل مهم در طول عمر ایمپلنت است. اجزای ایمپلنت باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد تا مقاومت آن در دهان بیشتر باشد.

در ابتدا باید سطح دندان از جرم و تارتار پاک شود. سپس دندان آسیب دیده کشیده می‌شود. در مرحله بعد شاید لازم باشد پیوند استخوان انجام شود.

قالب گیری با استفاده از مواد سختی مانند پلی اتر یا پلی وینیل سولفید انجام می شود.

پس از آن درخواست انجام تست‌های تشخیصی داده می‌شود؛ همچنین در انجام مراحل ایمپلنت دندان، مواردی از قبیل خروج دندان‌های آسیب دیده، نیاز به ترمیم یا نیاز به پیوند استخوان را بررسی می‌کند.

مراحل انجام ایمپلنت دندان آسیاب شامل چندین مرحله مهم است. در ابتدا، برای خارج کردن ریشه دندان آسیاب، دندانپزشک باید با کمترین آسیب به استخوان فک، ریشه را از لثه خارج کند.

دندان‌های مصنوعی ارزان‌تر هستند و به راحتی در داخل دهان جابجا شده و برای شستشو از دهان خارج می‌شود. البته این پروتزها در تجربه غذا خوردن و احساس طعم آن تأثیر منفی دارند. افرادی که از بریج دندانی یا همان پل دندانی استفاده می‌کنند، نیاز به وجود دندان طبیعی محکم به عنوان سیستم پشتیبان در کنار دندان‌های آسیب دیده دارند.

اما کاشت ایمپلنت، هم از آسیب به دندان‌های مجاور ممانعت می‌کند و هم وجود فیکسچر در استخوان فک، پدیده تحلیل استخوان فک را به check here میزان چشمگیری کاهش می‌کند.

ظاهر یک ایمپلنت به صورت میله باریکی است که درون استخوان فک صورت قرار داده می‌شود. نکته قابل توجه در مورد آن این است که اگر بهداشت دهان و دندان پس از طی مراحل کاشت ایمپلنت در فک رعایت شود، این دندان‌ها ماندگاری بسیار بالایی نیز خواهند داشت.

نتیجه نهایی این نوع جراحی، بهبود و التیام بهتر زخم نسبت به روش های قدیمی جراحی است.

باید بهداشت دهان و دندان در هنگام استفاده از دندان مصنوعی را بسیار زیاد رعایت کنیم.

در زیر برخی از علائم و نشانه‌های منبع مورد اعتماد وجود دارد که نشان می‌دهد کاشت ایمپلنت ناموفق بوده است:

این صفحه آخرین‌بار در ‏۸ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ‏۲۲:۱۰ ویرایش شده است.

به ویژه در ماه اول برای از بین بردن میکروب های لثه که اثرات زخم در آن وجود دارد.

Report this wiki page